Konfitura Owoce Leśne - 260 g
Składniki: jagody, jeżyny, maliny, porzeczki, cukier, substancja żelująca - pektyna. Cukru 50g na 100g gotowego produktu. Owoce 70g na 100g gotowego produktu.
Opis
Konfitura owoce leśne Sottobosco Valtaro - wyjątkowy smak i aromat
Konfitura owoce leśne Sottobosco Valtaro to propozycja skierowana do wszystkich amatorów owocowych przetworów. Produkt jest bogaty w owoce. Na 100 gramów dżemu przypada bowiem aż 70 g owoców leśnych. Reszta to pektyna i cukier. Konfitura nie zawiera natomiast konserwantów, barwników i innych substancji chemicznych. To świetny dodatek do tostów, naleśników i deserów. Owoce leśne pasują także do białego sera czy niektórych mięs. Sprawdzą się więc w każdej kuchni.
Konfitura owoce leśne Sottobosco Valtaro - w czym tkwi jej sekret?
Konfitura owoce leśne Sottobosco Valtaro jest produktem naprawdę wyjątkowym. Produkowana jest według starej receptury z wysokiej jakości owoców - jeżyn, malin, poziomek i jagód. Są one tylko delikatnie podgrzewane i mieszane, dzięki czemu zachowują naturalny smak i aromat. W składzie konfitur Sottobosco Valtaro nie ma barwników i konserwantów. Zawierają one natomiast witaminę C, witaminy z grupy B, kwas foliowy, potas, magnez, żelazo czy wapń. Są polecane osobom prowadzącym aktywny tryb życia czy narażonym na stres. Są idealne dla wegan.
Konfitura owoce leśne Sottobosco Valtaro - zastosowanie w kuchni
Konfitura owoce leśne Sottobosco Valtaro to produkt, po który sięgać warto przez cały rok. Jest odpowiedni nie tylko dla osób dorosłych, ale i dzieci. Zawiera niewiele cukru i jest wolny od konserwantów. Konfitury wykorzystywane są najczęściej podczas przygotowywania różnego rodzaju deserów. Dodawać je można do lodów, naleśników i tostów. Niekiedy stanowią dodatek do niektórych mięs. W naszym sklepie online znajdują się także i inne warianty smakowe przetworów włoskiej marki Sottobosco Valtaro.
Składniki: jagody, jeżyny, maliny, porzeczki, cukier, substancja żelująca - pektyna. Cukru 50g na 100g gotowego produktu. Owoce 70g na 100g gotowego produktu.